۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

اس ام اس

یارو در يخچال را باز ميکنه، ژله ميلرزه، ميگه: نترس اومدم پنير بخورم.
_____________
به غصه ها سنگ بزن هر وقت دلت تنگ می شه فقط به من زنگ بزن
_____________
ميدوني فرق تو با پنالتي چيه؟
پنالتي 50 ،50 گله، ولي تو100در100گلي!
_____________
موقعی که داری واسه بدست اوردن کسی میدویی آرام تر بدو, شاید هم یکی واسه بدست آوردن تو داره میدوه
_____________
ببخشید از فدراسیون تکواندو مزاحمتون میشم ، میشه جفت پا برم تو قلبتون ؟!!
_____________
بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره ، فقط میگم دوست دارم ، اینجور دل آروم میگیره
_____________
ميدوني فرق تو با فندق چيه؟ فندق يه مغز كوچولو داره ولي تو اونم نداري!
_____________
چرا غم ها نمی دانند که من سلطان غمهایم بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم
_____________
یکی رنگ می زنه ثبت احوال، می گه ببخشید اونجا ثبت احواله؟ می گن بله... می گه من امروز حالم خوبه، لطفا ثبتش کنید.

هیچ نظری موجود نیست: