۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

اس ام اس های عاشقانه


حاصل عمر من سه سخن بیش نبود : خام بودم ، پخته شدم ، سوختم .

مامانم گفت : عشق کشکه ! منم گفتم : زندگی هم آشه ! بدونه کشک بی مزه است .

واسه دشت وسیع مهربونیات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه !

تو در آنجا ، من این جا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم / به قربون دل صبرت بگردم / به دیدار شریفت انتظارم .

ما در زندگی مرتبا با درس های تازه ای روبرو می شویم و تا زمانی که درسی را یاد نگیریم ، مجبور بهگذراندن دوباره ی آن هستیم .

می دونی قشنگیه زندگی چیه ؟ اینه که تو بی خبر باشی و یکی دیگه به خاطرت با خدا راز و نیاز کنه !

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش ! شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن ، چون شاید هیچ وقت هیچ کس تو رو به اندازه ی اون دوست نداشته باشه .

ببخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ، پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

هیچ وقت ، هیچ چیز را بی جواب نگذار ! جواب نگاه مهربان را با لبخند ، جواب دو رنگی را با خلوص ، جواب مسئولیت را با وجدان ، جواب بی ادب را با سکوت ، جواب خشم را با صبوری ، جواب پشتکار را با تشویق ، جواب کینه را با گذشت ، جواب گناه را با بخشش ، جواب دلمرده را با امید ، جواب منتظر را با نوید .

من برای بغض صدای تو دلتنگم و برای چشمان تو می میرم ، من تو را با عشق لمس می کنم و با تو به گذشت زمان عشق می ورزم و بی تو به گذشت زمان افسوس می خورم و هنوز با اندوخته هایی از عطر شانه های تو تنفس می کنم .

هیچ نظری موجود نیست: