۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

اس ام اس سركاری


خواستم ازت تشكر كنم وبگم به تو افتخار می كنم. چون تو تنها كسی هستی كه هیچ وقت منواز سر كار گذاشتنت ناامید نمی كني


این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ كس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمی فرستم



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بیكار نباشی اینا رو دادم واسشون سوال پیدا كنی


پیف... اه اه اه... چه بوی گندی... خفه شدیم... چه خبرته؟ مگه چی خوردی؟
!حمیییییییییییید

.

.
تبلیغ كنسرو لوبیای تبرك


۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ این شماره ی پینوكیو ست زنگ بزن ببین چطور آدم شد شاید تو هم بشی


Be 10 dalil doset daram, 9tasho nemidonam yekisham yadam rafte


از یه دیوونه میپرسن چی شد دیوونه شدی میگه راستش من یه زن گرفتم كه یه دختر 18 ساله داشت.دختر زنم با بابام ازدواج كرد پس زن من مادر زن پدر شوهرش شد.دختر زن من پسری زایید كه داداش من و نوه زن من بود پس نوه منم بود پس من پدر بزرگ داداشم شدم . زن من پسری زاییدكه زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ اون شد پس پسرم داداش مادر بزرگش بود و من خواهرزاده پسرم شدم


زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای كلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر كاری!


من به تو دل دادم كه به من قلوه دهی
دل ندادم كه به من بادمجان و دلمه دهی


صرف فعل نشستن به گویش لری:
مو بنیشم
تونم بنیشی
اونم بنیشه
ما كه بنیشیم
شمام كه بنیشید
دیه جا نی اونا بنیشن!!!


دیروز كلی انتظار كشیدم نیومدی
امروز التماس كردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشك كنی و باز نیای!
چه بد دردیه یبوست...!!!!!


رشتیه ████████████████████ مشترك گرامی دسترسی به این اس.ام.اس امكان پذیر نمی باشد


چه غمگینانه می پیچد درون كوچه ی قلبم صدای توكه می گفتی: نون خشكیه...!


این اس م اس رو وقتی دوروبرت كسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
كسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شكر كسی نیست ببینه سركاری!


پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یك دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

هیچ نظری موجود نیست: