۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

اس ام اس امروز : عاشقانه

قبل از اینکه به کسی بگی دوست دارم ، خوب فکراتو بکن چون شاید چراغی در دلش روشن کنی که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد . . .
_______________________

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است گوش کردن نیست بلکه درک کردن است دیدن نیست بلکه احساس کردن است جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است حتی اگر شده تنها . . .
_______________________
در وفا هیچکس استاد نیست ولی در بی وفائی همه استادن !چطوری استاد !؟
_______________________
اشک من بارون غربت / تو دلم غبار حسرت
من برات سوغاتی دارم / یه سبد گل محبت
_______________________
گر قضای روزگار تکه کند قلب مرا مینویسم روی هر تکه از آن نام تو را . . .
_______________________
صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناکتر
ولی از همه دردناکتر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش
_______________________
دیگر هیچ زمینی را به امید مترسک به زیر کشت نخواهم برد چرا که من دیده ام یک آسمان کلاغ ٬ رقص باران را در کلاه مترسک به ریشخند گرفته اند . . .
_______________________
شادی بهانه ایست برای زندگی ، زندگی پر بهانه ای را برایت آرزومندم !
_______________________
اگه نصف دنیارو بهم بدن قبول نمیکنم ، آخه میترسم تو توی نصف دیگه باشی !
_______________________
دلم احساس غم دارد در این اندوه بی ویرانی کمی تا قسمتی ابری و شاید باز بارانی . . . !
_______________________
عزیzم iلاveیو !! از بس دوست دارم قاطی کردم !!!
_______________________
اگر بوی گلی را دوست نداری شاخه هایش را نشکن . . .
_______________________
سالها آرزو داشتم سایه اش بر سرم باشد . کور بودم ، او سراسر نور بود . .

هیچ نظری موجود نیست: