۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

اس ام اس های امروز

شب شکست ، پيمان شکست ، عهدي شکست ، قلبي شکست از شکست هر شکستي بر دلم آهي نشست . . .
_____________________

اگه به تو زل نميزنم ، رازي است که با نگاه فاش ميشود . . .
_____________________

اي کاش زندگي مثل فوتبال بود ، که خوشي را پاس ، جدائي را شوت ،بي وفائي را فول ، غم را آفسايد و محبت را گل ميکرديم . . . !
_____________________

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نيست / از ياد بردن دوست ، هرگز کار ما نيست . . .
_____________________

زنده باد آن کس که گاهي يادي از ما ميکند
از خجالت ما غريبان را غرق دريا ميکند

حال ما ميپرسد و از مهرباني هاي خود
اين دل رنجور ما را عطر گل ها ميکند
_____________________

جفايت با وفايت هر دو نيکوست / تو را هر جا که باشي دارمت دوست . . .
_____________________

گويند سلام طلائي ترين کليد براي صعود به تالار آشنائي هاست
پس صميمي ترين سلام تقديم تو باد . . .
_____________________

زدي تيري به قلبم رد نکردم / جدائي را تو کردي ، من نکردم . . .
_____________________

در انتظار ديدنت به دشت غم نشسته ام / رها نکن دل مرا بيا که دل شکسته ام . . .
_____________________

مرا از ياد ميتواني ببري ، اما از خاطر من نميتواني بروي . . .
_____________________

به دريائي گرفتارم که موجش عالمي دارد / که من با دل و دريا و موجش عالمي دارم . . .
_____________________

يادت هميشه سبز است در خلوت خيالم / خوبم به خوبي تو ، هرچند نپرسي حالم . . .
_____________________

يک نخ از جامه ارحام تو ما را کافيست
رشته مهري از آن عالم بالا کافيست
گر راضي شوي از من ، همه روزم به شادابي ست
گر نامه ام شود از سوي تو امضا کافيست
_____________________

در غمگين ترين لحظات زندگيم شادم که کسي نميداند که چقدر غمگينم . . .
_____________________

زندگي چيدن سيبي است که بايد چيد و رفت / زندگي تکرار پائيز است بايد ديد و رفت . . .
_____________________

شلوار چهار سالگيت رو بپوش ! ببين چقدر تنگ شده برات
اندازه همون دلم تنگ شده برات !
_____________________

يه زغال بر ميدارم و دورت ميکشم و مينويسم
اين بي معرفت دنياي منه !
_____________________

عصري است غروب آسمان دلگير است ، افسوس براي دل سپردن دير است
هر بار بهانه اي گرفتيم و گذشت ، عيب از من و توست ، عشق بي تقصير است
_____________________

بر سنگ مزارم بنويسيد
اشفته دلي خفته در اين خلوت خاموش
او زاده غم بود که از خاطر دوستان گشت فراموش . . .
_____________________

هر دو بالم را شکستي باورم را پس بده
مانده خالي خالي هستي ام را پس بده
دفتر شهر را پر پر کن اما خوب من
اشک هاي بيت بيت دفترم را پس بده
_____________________

به کم نور ترين ستاره ها قانع باش ، چرا که چشم همه به سوي پر نور ترين ستاره هاست
_____________________

نه از قايق مينويسم ، نه از زخم شقايق مينويسم
به ياد لحظه هاي با تو بودن ، به ياد آن دقايق مينويسم . . .
_____________________

محبوب ترين فرد کسي است که هم خود با نشاط است هم به ديگران نشاط ميبخشد . . .
_____________________

در تنور عاشقي سرد مکن ، در مقام عشق نامردي مکن
حرف مردي ميزني مردانه باش ، در سراي عاشقي افسانه باش . . .
_____________________

سکوت يعني يه حرف که رو دلمه ، يه اسم که رو لبمه ، يه شرم که تو چشامه
و يه ارزو که تو قلبمه ، سکوت يعني .......
_____________________

اين اس ام اس رو ميفرستم براي همه خوب ها که سخت مشغول شطرنج زندگي هستند و نميدونند که ما ، مات رفاقتشون هستيم . . .
_____________________

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده
ولی تو نیشتو ببند !
چون من بدون لبخند هم دوست دارم !
_____________________

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هرکه را باشد توکل ، کار او دشوار نیست . . .

هیچ نظری موجود نیست: